Mijn Cashback verschijnt niet in Easy Banking App. Waarom niet?

Enkele mogelijke redenen:

  • Uw aankoop is te recent. Uw cashback verschijnt pas 1 tot 3 dagen na uw aankoop in de rubriek Historiek.
  • U betaalde niet met een debetkaart of kredietkaart gekoppeld aan Easy Cashback.
  • De voorwaarden van het aanbod van de handelaar werden niet gerespecteerd (aankooptermijn, minimumbedrag, enz.)
  • U annuleerde uw aankoop of stuurde uw bestelling (gedeeltelijk) terug.
  • U schakelde Easy Cashback uit.

Encore besoin d'aide ?

Partage de votre écran Easy Banking Web
Si vous êtes actuellement en contact téléphonique ou chat avec un conseiller Easy Banking, vous pouvez démarrer un partage de votre écran Easy Banking Web
Partage du numéro de session
Afin d'activer le partage de votre écran Easy Banking Web, veuillez svp communiquer le numéro de session ci-dessous au conseiller Easy Banking avec qui vous êtes en relation.

Numéro de session: