Hoe bestel ik als contractbeheerder een kaartlezer in Easy Banking Business?

  1. Meld u aan in Easy Banking Business.
  2. Klik op Administratie en dan op Kaartlezer bestellen.
  3. Geef aan hoeveel kaartlezers voor Windows of MAC u wenst te bestellen. Keur de gegevens voor levering goed, of vul aan. Let op: een kaartlezer is betalend. Klik op Kostprijs van de kaartlezer voor meer informatie.
  4. Controleer de gegevens en Teken de aanvraag. Van zodra de nodige handtekeningen werden geplaatst, is de aanvraag van kracht.
 

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: