Hoe blokkeer ik mijn itsme® account?

Dat kan via de itsme®-website. Klik op Mijn account.

Wilt u ook Easy Banking App blokkeren?

In Easy Banking App:

  1. Meld u aan in Easy Banking App.
  2. Tik op Instellingen en nadien Beveiliging.
  3. Druk op Toestellen met onze apps.
  4. Tik op Toestel verwijderen.

In Easy Banking Web op een computer of tablet:

  1. Meld u aan in Easy Banking Web.
  2. Klik bovenaan rechts op het icoon naast uw naam en dan Instellingen.
  3. Kies nadien Toegang tot onze apps.
  4. Schrap uw toestel uit de lijst.

U kan ook bellen naar het Easy Banking Centre via Hulp en contact, dan Info en contact in Easy Banking App. Maakt u geen gebruik van Easy Banking App? Bel ons op + 32 2 762 60 00 en identificeer u met uw klantnummer en Easy Banking Phone-code.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: