Hoe vervang ik als contractbeheerder een toegangskaart in Easy Banking Business?

  1. Meld u aan in Easy Banking Business.
  2. Klik op de Administratie module en klik op Gebruikers beheren.
  3. Druk rechts van de gebruiker op de knop met horizontale strepen en selecteer Kaart vervangen.
  4. Vul de gegevens van de te vervangen kaart in en duid de leveringswijze aan.
  5. Controleer het leveringsadres voor de kaart en teken de aanvraag. Van zodra de nodige handtekeningen werden geplaatst, is de aanvraag van kracht.

Goed om te weten:

  • Een kaart die u online vervangt, wordt pas automatisch geblokkeerd op het moment dat u de nieuwe kaart activeert.
  • U kunt in Easy Banking Business enkel kaarten vervangen die oorspronkelijk werden uitgegeven door BNP Paribas Fortis of Fintro. Gaat het om een andere kaart, vraag dan aan uw relatiebeheerder om ze te vervangen.
  • Een kaart vervangen is betalend. Klik op Kostprijs om een kaart te vervangen voor meer informatie.
  • Een contractbeheerder kan de eigen kaart niet vervangen. Vraag meer informatie aan uw relatiebeheerder of de helpdesk.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: