Hoe verwijder ik een geplande betaling?

U verwijdert een geplande betaling eenvoudig via Easy Banking:

In Easy Banking App:

  1. Meld u aan in Easy Banking App.
  2. Druk onderaan op Mijn diensten en kies voor Rekeningen en kaarten.
  3. Tik op de rekening waarop de overschrijving met memodatum werd ingevoerd.
  4. Kies bovenaan uw rekeninghistoriek voor Gepland.
  5. Druk op de overschrijving met memodatum die u wilt verwijderen, daarna op het icoon van een vuilnisemmer of op Verwijderen

In Easy Banking Web op een computer of een tablet:

  1. Meld u aan in Easy Banking Web.
  2. Kies uw betaalrekening.
  3. Kies voor Gepland.
  4. Klik op een verrichting en kies Verwijderen.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: