Hoe voeg ik als contractbeheerder een nieuwe gebruiker toe?

  1. Meld u aan in Easy Banking Business.
  2. Klik op de Administratie module en kies voor Gebruiker toevoegen.
  3. Identificeer de gebruiker.

    - Selecteer via de keuzelijst een gebruiker uit een ander contract. De bestaande toegangskaart kan voor dit contract geactiveerd worden.
    - Of voer de persoonlijke gegevens in, inclusief het identiteitskaartnummer van de gebruiker.

  4. Kies welke toegangen de gebruiker nodig heeft: itsme® en/of een Easy banking Business kaart. Kies of de gebruiker Easy Banking Business Mobile toegang nodig heeft.
  5. Definieer de gebruikersrechten.
  6. Controleer en teken uw aanvraag.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: