Hoelang blijft een geweigerde betaling zichtbaar?

Een geweigerde betaling blijft altijd zichtbaar in uw rekeningoverzicht.

U kan het bericht over de geweigerde betaling terugvinden in Easy Banking App:

  1. Meld u aan in Easy Banking App.
  2. Ga naar Mijn diensten.
  3. Tik op Berichten.
  4. Kies Meldingen.

In Easy Banking Web op een computer of tablet:

  1. Meld u aan in Easy Banking Web.
  2. Klik bovenaan op Berichten, dan op Bekijk mijn mailbox.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: