Ik ben mijn smartphone, tablet of smartwatch kwijt. Wat nu?

  1. Neem contact op met uw mobiele operator en laat uw simkaart blokkeren.
  2. Meld u aan in Easy Banking Web, klik bovenaan rechts op het icoon naast uw naam en ga naar Instellingen > Toegang tot onze apps en verwijder het toestel via het prullenbakicoontje. Of bel ons op +32 762 60 00. Wij halen dan het toestel waarmee u zich in Easy Banking App aanmeldt meteen uit onze lijst. Zo voorkomt u dat iemand die uw code raadt, zich kan aanmelden in de app.
  3. Heeft u de functie ‘Vind mijn apparaat’ geactiveerd? Blokkeer uw toestel dan meteen!
  4. Werd uw toestel gestolen? Doe dan aangifte bij de politie.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: