De makkelijkste manier om jouw gegevens bij te werken is via Easy Banking Web. Hiervoor heb je een een Belgische elektronische identiteitskaart én een kaartlezer voor identiteitskaarten nodig.
De kaartlezer die je van de bank kreeg kan geen identiteitskaarten inlezen.
Heb je geen Belgische elektronische identiteitskaart? Dan kan je terecht bij ons Easy Banking Centre door ons beveiligd te bellen via Easy Banking App of met behulp van jouw persoonlijke Easy Banking Phone-code. Of je kan ook terecht in een van onze kantoren op afspraak.
Heb je geen kaartlezer voor eID’s? Je kan je gegevens ook bij laten werken via een van onze kantoren op afspraak of in een cashpunt.
Belangrijk: wanneer je je identiteitskaart laat inlezen, zal enkel je officiële domicilieadres opnieuw geregistreerd en aangepast worden. Je postadres staat los van je ID en kan enkel manueel door jou aangepast worden.
Vergeet dus niet om bij een verhuis zowel jouw domicilieadres als jouw nieuwe postadres na te kijken en aan ons door te geven.
Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden
Vind meteen het antwoord op uw vraag door Samy, de virtuele assistent van uw bank.
Chat met een van onze adviseurs:
Tijdens de openingsuren
(ma-vrij 7-22u, za 9-17u)
02 762 60 00
Buiten de openingsuren
Sessienummer:
©2024 BNP Paribas Fortis