Ik ben verhuisd of kreeg een nieuwe identiteitskaart. Wat nu?

De makkelijkste manier om jouw gegevens bij te werken is via Easy Banking Web. Hiervoor heb je een een Belgische elektronische identiteitskaart én een kaartlezer voor identiteitskaarten nodig.

De kaartlezer die je van de bank kreeg kan geen identiteitskaarten inlezen.

  1. Verbind de kaartlezer voor elektronische identiteitskaarten met jouw computer. 
  2. Meld u aan in Easy Banking Web.
  3. Klik bovenaan rechts op het icoon naast je naam en kies Persoonlijke gegevens.
  4. Klik op Gegevens wijzigen.
  5. Kies Bijwerken en volg de stappen die op het scherm verschijnen.
  6. Jouw domicilieadres en identiteitskaartgegevens worden onmiddellijk aangepast.

Heb je geen Belgische elektronische identiteitskaart? Dan kan je terecht bij ons Easy Banking Centre door ons beveiligd te bellen via Easy Banking App of met behulp van jouw persoonlijke Easy Banking Phone-code. Of je kan ook terecht in een van onze kantoren op afspraak.

Heb je geen kaartlezer voor eID’s? Je kan je gegevens ook bij laten werken via een van onze kantoren op afspraak of in een cashpunt.

Belangrijk: wanneer je je identiteitskaart laat inlezen, zal enkel je officiële domicilieadres opnieuw geregistreerd en aangepast worden. Je postadres staat los van je ID en kan enkel manueel door jou aangepast worden.

Vergeet dus niet om bij een verhuis zowel jouw domicilieadres als jouw nieuwe postadres na te kijken en aan ons door te geven.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: