Ik bereikte de overschrijvingslimiet. Wat nu?

U kan uw overschrijvingslimieten beheren in Easy Banking App of Easy Banking Web op een computer of tablet:

In Easy Banking App: 

     1. Meld u aan in Easy Banking App. 
     2. Tik op Instellingen.
     3. Kies Beveiliging en nadien Overschrijvingslimieten
     4. Kies zelf een tijdelijke of permanente limiet tussen 0 en 25.000 euro en bevestig.
     5. Uw nieuwe limiet is onmiddellijk actief.

Wilt u een overschrijving doen voor een bedrag van meer dan 25.000 euro? Ga naar Easy Banking Web op uw computer of tablet: 

  1. Meld u aan op Easy Banking Web.
  2. Klik bovenaan rechts op het icoon naast uw naam en dan Instellingen.
  3. Kies Overschrijvingslimieten.
  4. Klik op het potlood naast Naar een andere rekening om uw limiet te wijzigen.
  5. Volg de instructies op het scherm.
  6. Verlaagt u uw limiet? Uw nieuwe limiet is onmiddellijk actief. Verhoogt u uw limiet? De nieuwe limiet is geldig na 2 dagen. Deze termijn is noodzakelijk om fraude te voorkomen. 


Overschrijvingslimieten voor minderjarigen kunnen niet gewijzigd worden. Meer info.

U wilt meer overschrijven? Maak een afspraak.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: