Kan ik zonder afspraak terecht in een postkantoor?

Klanten met een Easy Go Pack kunnen hun dagelijkse verrichtingen zonder afspraak uitvoeren in alle postkantoren. Adviesgesprekken zijn enkel op afspraak. Hetzelfde geldt voor klanten met een Easy Guide Pack, al vragen we die klanten om zich bij voorkeur te wenden tot hun BNP Paribas Fortis-kantoor. Een afspraak maken in een postkantoor kan via de gebruikelijke kanalen: Easy Banking App, Easy Banking Web en Easy Banking Centre, of aan het loket van het postkantoor zelf.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: