Mijn Cashback verschijnt niet in Easy Banking App. Waarom niet?

Enkele mogelijke redenen:

  • Uw aankoop is te recent. Uw cashback verschijnt pas 1 tot 3 dagen na uw aankoop in de rubriek Historiek.
  • U betaalde niet met een debetkaart of kredietkaart gekoppeld aan Easy Cashback.
  • De voorwaarden van het aanbod van de handelaar werden niet gerespecteerd (aankooptermijn, minimumbedrag, enz.)
  • U annuleerde uw aankoop of stuurde uw bestelling (gedeeltelijk) terug.
  • U schakelde Easy Cashback uit.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: