Mijn online betaling lukt niet. Waarom?

Dit zijn mogelijke redenen:

- Er was een storing in de verbinding tussen de bank en de handelaar.

- Er liep iets fout met uw bevestiging. Controleer of u de juiste Easy Banking-code invulde en of u de stappen met de kaartlezer juist hebt uitgevoerd.

- De dienst is tijdelijk niet beschikbaar.

- Er is een probleem met de gekozen kaart of rekening.

Zijn deze redenen niet de oorzaak? Bel het Easy Banking Centre voor meer info via Hulp en contact, dan Info en contact in Easy Banking App. Maakt u geen gebruik van Easy Banking App? Bel ons dan op +32 2 762 60 00 en identificeer u met uw klantnummer en Easy Banking Phone-code.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: