Waar vind ik meer informatie over een bewijs van uitvoeren voor mijn internationale overschrijvingen in Easy Banking Business?

Wat is een bewijs van uitvoering?
 

Een bewijs van uitvoering is een gestandaardiseerd SWIFT-betalingsbericht dat specifiek wordt gebruikt voor niet-SEPA-betalingen en dat dient als een geldig bewijs van betaling met alle details zoals betalingsdatum, bedrag, valuta, afzender en ontvanger.

 

Voor welke overschrijvingen vind ik het bewijs van uitvoering in Easy Banking Business?
 

Een bewijs van uitvoering wordt aangemaakt voor elke internationale overschrijving die wordt verzonden buiten de SEPA-zone en/of in een andere valuta dan de euro. Overschrijvingen naar eigen rekeningen of binnen BNP Paribas Fortis komen niet in aanmerking.

 

Wanneer het bewijs van uitvoering is aangemaakt, is het meteen beschikbaar in Easy Banking Business.

 

Hou er rekening mee dat het voor specifieke valutaomrekeningen langer kan duren om de overboeking van uw rekening af te schrijven. Zodra het bewijs van uitvoering is aangemaakt, is het echter beschikbaar in Easy Banking Business.

 

Als het gaat om een collectieve overschrijving met meerdere niet-SEPA begunstigden zal het bewijs van uitvoering niet beschikbaar zijn in Easy Banking Business. Voor dit soort overschrijvingen vragen wij u contact op te nemen met uw contactpersoon bij de bank of uw kantoor om het bewijs van uitvoering op te halen.

 

Hoe vind ik een bewijs van uitvoering terug in Easy Banking Business?


U kan het bewijs van uitvoering vinden via de historiek van de rekening.

 

1. Ga naar Rekeningen, klik vervolgens op Rekeningen raadplegen of Overzicht rekeningen.

2. Klik op de rekening.

3. In de historiek van de rekening kunt u dan het bewijs van uitvoering van de geselecteerde overschrijving downloaden via het hamburger icoon. Als u de pdf opent of opslaat kan u die per mail doorsturen naar uw contactpersoon.

 

Let op: een bewijs van uitvoering wordt altijd in het Engels aangemaakt.

 

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: