Waarom kan ik mij niet aanmelden in Easy Banking Web?

Mogelijke redenen:

  • U vulde een verkeerd klant- of kaartnummer in. Beide nummers vindt u op de achterkant van uw debetkaart.
  • U gebruikte een kredietkaart of een vervallen debetkaart.
  • U vulde een verkeerde elektronische handtekening in.

Meer hulp nodig? Bel het Easy Banking Centre via Hulp en contact, dan Info en contact in Easy Banking App.

Maakt u geen gebruik van Easy Banking App? Bel ons dan op +32 2 762 60 00 en identificeer u met uw klantnummer en Easy Banking Phone-code.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: