Waarom lukt mijn instantoverschrijving niet?

Dit zijn mogelijke redenen:

  • De bank van de begunstigde aanvaardt geen instantoverschrijvingen.
  • De rekening van de begunstigde werd afgesloten.
  • U overschrijdt de limiet voor instantoverschrijvingen.

Bel het Easy Banking Centre voor meer info via Hulp en contact, dan Info en contact in Easy Banking App. Maakt u geen gebruik van Easy Banking App? Bel ons op +32 2 762 60 00 en identificeer u met uw klantnummer en Easy Banking Phone-code.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: