Wanneer ontvang ik mijn cashback?

We keren alle cashback die u in de voorgaande periode verdiende maandelijks in één keer uit. Het geld wordt de maand na de validatie van de cashback automatisch bijgeschreven op de betaalrekening waarmee je je aankoop hebt betaald. U kunt zien hoeveel u hebt bespaard via de rubriek Historiek in uw Easy Banking App.

Voorbeeld: als uw aankoop in januari is gedaan en er een cashback is gedetecteerd, heeft deze de status 'in behandeling'. Zodra de validatieperiode is verstreken (tussen 14 en 30 dagen), verandert uw cashback in gevalideerde status (bedrag in het groen geschreven). In dit geval bent u er zeker van dat u voor deze cashback wordt betaald in de maand na de validatie (in februari of maart, afhankelijk van de validatiedatum).

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: