Wat moet ik doen als ik mijn kaart verlies of als ze gestolen is?

Indien u uw debetkaart definitief wil blokkeren. 
U kan uw debetkaart direct blokkeren en vervangen in uw Easy Banking App:
1. Meld u aan in Easy Banking App.
2. Klik op Mijn diensten, daarna op Kaarten en kies de debetkaart die u wilt vervangen.
3. Klik op Definitief blokkeren of vervangen.
4. Geef aan of de kaart kwijt of gestolen is.
5. Bevestig de blokkering en kies vervolgens de pincode van uw nieuwe kaart.
6. Bevestig dat u de kaart wenst te vervangen.

Maakt u geen gebruik van Easy Banking App of wil u een kredietkaart blokkeren en vervangen?
1. Bel onmiddellijk Card Stop op het nummer +32 78 170 170.
2. Geef het verlies of de diefstal binnen de 24 uur aan bij de politie (ook in het buitenland).

U krijgt automatisch een nieuwe kaart.
U ontvangt per post een nieuwe pincode van de nieuwe kaart.
Kaart ontvangen? Voltooi de activering van uw kaart door ze eenmaal te gebruiken in een fysieke winkel. U kan uw pincode wijzigen via een geldautomaat.

Uw kaart tijdelijk blokkeren zodat u nog tijd hebt om ze te zoeken? Dat kan via Easy Banking App.
1. Meld u aan in Easy Banking App.
2. Tik op Mijn diensten en op Kaarten.
3. Kies uw kaart. Koos u een kredietkaart? Druk dan op het tandwiel om uw kaartinstellingen te openen.
4. Schakel de tijdelijke blokkering in of uit.

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: