Ik kan niet betalen met mijn debetkaart. Wat nu?

Mogelijke redenen:

  • Er staat niet genoeg geld op uw rekening.
  • Het bedrag van de betaling is hoger dan toegelaten door uw limieten.
  • Uw kaart is vervallen of nog niet geactiveerd (nieuwe kaart waarmee u nog niet hebt betaald in een winkel).

Als deze redenen niet de oorzaak zijn, belt u naar het Easy Banking Centre via Communicatie, dan Hulp en contact in Easy Banking App. Maakt u geen gebruik van Easy Banking App? Bel ons dan op + 32 2 762 60 00 en identificeert u zich met uw klantnummer en Easy Banking Phone-code.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: