Ik kan mijn kaart niet koppelen aan Payconiq by Bancontact. Waarom niet?

U krijgt een foutmelding over uw kaart, uw rekening, uw identiteitsgegevens of de bank:

  1. U moet eenmaal met uw kaart in een winkel betalen. Pas nadien kan u contactloos en online betalen en kan u uw kaart aan Payconiq by Bancontact koppelen.
  2. Controleer of u de stappen met de kaartlezer juist hebt uitgevoerd.
  3. Er is mogelijk een probleem met uw zichtrekening of debetkaart. Contacteer het Easy Banking Centre via Hulp en contact in Easy Banking App of op +32 2 762 60 00.

U ziet de een website van de bank, maar u krijgt een foutmelding, een blanco pagina, of er gebeurt niets:

Installeer Google Chrome op uw toestel en stel dit in als standaardbrowser.

Zijn deze redenen niet de oorzaak? Bel het Easy Banking Centre voor meer info via Hulp en contact, dan Info en contact in Easy Banking App. Maakt u geen gebruik van Easy Banking App? Bel ons dan op +32 2 762 60 00 en identificeer u met uw klantnummer en Easy Banking Phone-code.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer:

Een antwoord vinden
Bezig met laden. Wacht alstublieft.