Mijn debetkaart werd ingeslikt door een geldautomaat. Wat nu?

U kan uw debetkaart direct blokkeren en vervangen in Easy Banking App

  1. Meld u aan in Easy Banking App.
  2. Tik op Mijn diensten, daarna op Rekeningen en kaarten.
  3. Tik op de kaarten die gekoppeld zijn aan de rekening en kies de debetkaart die u wilt vervangen.
  4. Tik op Definitief blokkeren of vervangen.
  5. Geef aan of de kaart kwijt of gestolen is.
  6. Bevestig de blokkering en kies vervolgens de pincode van uw nieuwe kaart.
  7. Bevestig dat u de kaart wenst te vervangen.

Maakt u geen gebruik van Easy Banking App of gaat het om een kredietkaart?

Bel onmiddellijk Card Stop op het nummer +32 78 170 170.
U krijgt automatisch een nieuwe kaart en een pincode .
Betaal met uw nieuwe kaart in een winkel. Nadien kan u ook contactloos en online betalen. U kan uw pincode wijzigen aan een geldautomaat.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: