Hoe vraag ik een attest identificatie rekening aan?

Het attest identificatie rekening wordt gebruikt om de identiteit van een begunstigde van een overschrijving te bevestigen. Via Easy Banking Business is het attest onmiddellijk beschikbaar en kan u het gratis downloaden. U kan alleen een attest identificatie rekening aanvragen voor alle zichtrekeningen, die u kan raadplegen in Easy Banking Business.

  1. Meld u aan in Easy Banking Business.
  2. In het menu van de module Administratie, klik op Documenten aanvragen.
  3. Klik op Attest identificatie rekening.
  4. Kies de taal van het document. Selecteer de rekeningen waarvoor u het attest wenst door op Voeg rekeningen toe te klikken. U kan tot 20 rekeningen per attest toevoegen. Klik op Verder.
  5. Het attest wordt gedownload via uw browser en wordt opgeslagen op uw computer op de standaardlocatie voor downloads. Indien nodig, kan u op Download het document opnieuw klikken. Klik op Een ander document aanvragen om een nieuw document aan te vragen of op Easy Banking Business om Documenten aanvragen te verlaten.

Kies uit meerdere onderwerpen

Kies een onderwerp uit de lijst met de meest voorkomende vragen en antwoorden

Nog steeds hulp nodig?

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: