DAGELIJKS BANKIEREN

Ontdek de Universele Bankdienst

PRAKTISCH

Toegankelijke bank

Als bank zijn we er ook voor wie digitaal bankieren niet vanzelfsprekend is. Met de Universele Bankdienstrekening regelt u uw geldzaken op een niet-digitale manier.

UW VOORDELEN

Onbeperkte manuele verrichtingen

Met deze betaalrekening kunt u manuele verrichtingen uitvoeren aan het loket, zoals geld afhalen in euro, cheques bestellen of uitgeven, en papieren Europese overschrijvingen uitvoeren.

MEER INFO

Open uw betaalrekening

Doe uw aanvraag voor de opening van een universele bankdienstrekening eenvoudig bij een medewerker, in uw dichtstbijzijnde kantoor of telefonisch via het Easy Banking Centre.

Wat is er inbegrepen?

Voor 5 euro per maand zijn volgende zaken inbegrepen in de Universele Bankdienstrekening:

  • één betaalrekening in euro
  • de kosten voor het beheren van de betaalrekening
  • één debetkaart per houder (maximum 2 per rekening) met de dienst geldopneming in euro en betalingen bij handelaars in euro binnen de Europese Economische Ruimte
  • beheerskosten van de debetkaart(en)
  • de uitvoering van doorlopende betalingsopdrachten en domiciliëringen
  • onbeperkt aantal manuele verrichtingen per jaar, inclusief geldopneming in euro aan het loket van onze kantoren, Europese overschrijvingen op papier of overschrijvingen in euro via een adviseur aan het loket of op afstand via het Easy Banking Centre, bestellen en uitgifte van cheques
  • op eenvoudig verzoek, de rekeninguittreksels via verzending per post aan het tarief vermeld op de tarieflijst of gratis via onze digitale kanalen Easy Banking Web en Easy Banking App

Hebt u een klacht?

Met al uw klachten over onze producten en/of diensten kunt u terecht bij BNP Paribas Fortis nv – Klachtenbeheer – Warandeberg 3, 1000 Brussel of per e-mail op klachtenbeheer@bnpparibasfortis.com.

Indien u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing kunt u een klacht indienen bij Ombudsfin – Ombudsman in financiële geschillen – North Gate II, Koning Albert II-laan 8 (Bus 2), 1000 Brussel of per e-mail via ombudsman@ombudsfin.be.

Open uw Universele Bankdienstrekening bij een medewerker, in uw dichtstbijzijnde kantoor of telefonisch via het Easy Banking Centre.Bel 02 433 41 33

Ontdek onze andere rekeningen

U kunt ook kiezen voor een andere oplossing om uw geldzaken te beheren.

  • Ontdek het Easy Go Pack

    Een pack voor uw eenvoudige dagelijkse bankzaken met heel wat opties naar keuze. Doet u uw verrichtingen liever aan het loket? Graag een extra debetkaart? Optimaliseer uw pack volgens uw behoeften door er opties aan toe te voegen. Zo betaalt u alleen voor de diensten en producten die u echt nodig hebt.

    Meer weten

  • Ontdek het Easy Guide Pack

    Het pack waarmee u in alle gemoedsrust uw dagelijkse bankzaken beheert. En dankzij de vele opties kunt u het volledig aan uw behoeften aanpassen: extra betaalrekeningen, extra debetkaarten, onbeperkte manuele verrichtingen …

    Meer weten

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: