U verwacht een foutloze service van uw bank. Terecht.
Soms gaat het evenwel eens mis en bent u niet tevreden. Blijf er niet mee zitten als u ontevreden bent. Vertel het ons.
U krijgt onze onverdeelde aandacht. Bovendien zoeken wij naar een snelle oplossing.
U vindt alle gratis mogelijkheden hieronder of u kunt ze uitgebreid nalezen in onze brochure.
Hij of zij kent u het best. Daarom is hij of zij ook het best geplaatst om samen met u een oplossing uit te zoeken.
Praat u er graag over met iemand anders of vult u liever online een formulier in?
Gelieve het formulier enkel te gebruiken om een ontevredenheid te melden. Voor vragen kan u steeds terecht bij uw vertrouwde gesprekspartner of kantoor.
Dien dan uw klacht in bij de afdeling klachtenmanagement
U kunt ook opnieuw gebruik maken van ons online aangifteformulier en duidelijk vermelden dat uw klacht al door de bank is behandeld.
Als u het niet eens bent met de voorgestelde oplossing, kunt u zowel als particulier, zelfstandige of als bedrijf contact opnemen met Ombudsfin (ombudsdienst voor financiële geschillen) of de Ombudsman van de Verzekeringen.
Wij raden u echter sterk aan om eerst de hieronder vermelde websites te raadplegen voor meer details.
Betreft uw klacht een bankproduct? Gelieve dan uw klacht te sturen naar:
Ombudsfin – Ombudsman in financiële geschillen
Betreft uw klacht een verzekeringsproduct? Gelieve dan uw klacht te sturen naar:
Ombudsman van de Verzekeringen
Betreft uw klacht, als consument, een verkoop of een dienst via internet? In dit geval kunt u ook het formulier op de site van Het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting invullen.
Wij stellen alles in het werk om u zo spoedig mogelijk een antwoord te bezorgen. In afwachting van ons antwoord bezorgen wij u binnen de 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Naargelang de aard van de klacht vindt u in dit ontvangstbewijs de termijn waarbinnen u een antwoord kunt verwachten (doorgaans maximaal 1 maand).
Als we meer tijd nodig hebben om een oplossing te vinden, ontvangt u van ons, voor het einde van de oorspronkelijk aangekondigde termijn, informatie over het verloop van uw dossier en een nieuwe deadline.
Uw ideeën voor de verbetering van onze diensten en producten zijn bijzonder welkom. De specialisten kwaliteitszorg kijken uit naar uw mening.
Klik op een van de links hieronder:
BNP Paribas Fortis wil weten wat zijn klanten denken. Daarom geven wij geregeld opdrachten voor marktonderzoek. Dankzij uw deelname kunnen wij onze service verbeteren.
Wordt u gevraagd voor een marktonderzoek en heeft u hier vragen bij?
©2024 BNP Paribas Fortis
Sessienummer: