DAGELIJKS BANKIEREN
BNP Paribas Fortis wil een toegankelijke bank zijn voor al haar klanten. Daarom hebben we speciaal aandacht voor onze klanten met specifieke noden en voor oudere klanten. Dat engagement vertaalt zich heel concreet in praktische initiatieven.
Al onze kantoren waken erover om zo vlot mogelijk toegankelijk te zijn voor klanten met een rolstoel, rollator, kinderwagen ... Zo werd al zo’n 53% van onze kantoren formeel erkend als ‘Toegankelijk’ door het studiebureau Plain-Pied. Die kantoren beschikken over:
U vindt die kantoren makkelijk met de zoekcriteria in onze kantorenzoeker.
Easy Banking is erg handig, maar de kaartlezer bedienen kan een hele uitdaging zijn als u lijdt aan een aandoening zoals Parkinson, reuma of artrose. Daarom bieden wij u een speciale kaartlezer aan met extra grote toetsen en scherm. Gratis te bestellen in uw kantoor en binnen de week geleverd.
Raadpleeg de handleiding van de kaartlezer Talk Reader met spraakfunctie
Dan kunt u:
U vindt onze automaten met stembegeleiding makkelijk met de zoekcriteria in onze kantorenzoeker.
Raadpleeg de handleiding van de kaartlezer Talk Reader met spraakfunctie en de handleiding Easy Banking App gebruiken met VoiceOver
U kunt een afstandstolk in gebarentaal inschakelen bij uw contacten met onze bank:
Meer informatie daarover vindt u in deze tekstversie. U kunt ook altijd de chatfunctie op deze website gebruiken als u vragen heeft voor onze adviseurs.
Is uw bankkaart gestolen of zoek? Dan kunt u op de website van Card Stop een blokkeringsformulier eenvoudig online invullen of als pdf downloaden, afdrukken en volledig ingevuld faxen naar 070 344 355.
Geen toegang tot het internet?
Check het saldo van uw rekeningen 24/7 en voer verrichtingen uit via de druktoetsen van uw telefoon.
Meer wetenAarzel niet om een mail te sturen naar toegankelijke.bank@bnpparibasfortis.com.
©2024 BNP Paribas Fortis
Sessienummer: