Geen computer of smartphone bij de hand, maar toch een overschrijving uitvoeren of het saldo van uw rekeningen raadplegen, op elk moment en zonder u te hoeven verplaatsen? Met Easy Banking Phone bankiert u via een beveiligde telefoonlijn.
Het telefonische selfservicemenu is 24/7 beschikbaar. Zo voert u helemaal zelf uw dagelijkse bankverrichtingen uit, waar en wanneer u wil.
Om uzelf te identificeren op onze beveiligde telefoonlijn, hebt u uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code nodig.
Bankieren via uw telefoon
Geen internetverbinding, computer of smartphone bij de hand?
Geen zin om naar het kantoor te gaan? Easy Banking Phone is uw oplossing.
Een eenvoudig telefoontje volstaat om onze gratis dienst, 24/7, via een beveiligde lijn te bereiken.
Volg de instructies in het selfservicemenu om een overschrijving uit te voeren of het saldo en de verrichtingen van uw rekeningen te raadplegen.
Neem een telefoon met druktoetsen of een gsm, uw debetkaart en uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code bij de hand.
U spreekt nu met onze spraakassistent. Zeg luidop ‘Easy Banking Phone’.
U zit nu op het selfservicemenu waar u 6 keuzemogelijkheden hebt. Maak uw keuze en volg gewoon de instructies.
Een dringende vraag? Advies nodig?
Onze adviseurs helpen u graag verder en begeleiden u telefonisch, via chat of op afspraak via videogesprek (ma-vr van 7 tot 22 uur; za van 9 tot 17 uur).
Online en mobiel bankieren eens proberen? Doen! Met onze digitale tools beheert u helemaal zelf uw bankverrichtingen in een paar klikken, waar en wanneer u wil.
BNP Paribas Fortis wil voor iedereen de meest toegankelijke bank zijn. Wij bieden gebruiksvriendelijke en aangepaste bankdiensten aan, ook voor personen met een handicap.
Meer informatie over Easy Banking Phone vindt u in het document hieronder:
©2024 BNP Paribas Fortis
Sessienummer: