VERZEKEREN

Schadeaangifte

U bent uw sleutels kwijt of krijgt te maken met schade, brand of diefstal in uw woning of bedrijf? U bent het slachtoffer van een verkeersongeval of hebt schade berokkend aan derden? U wordt geconfronteerd met een overlijden? Onze specialisten staan voor u klaar en begeleiden u stap voor stap.

  • Onmiddellijke bijstand

    Hebt u dringend hulp nodig voor uzelf, een gezinslid, uw woning, uw bedrijfspand of uw privé- of bedrijfsvoertuig?

    Naar onmiddellijke bijstand

  • Uw mobiliteit

    Was uw privé- of bedrijfsvoertuig betrokken bij een verkeersongeval? Is uw auto, motor of fiets gestolen of beschadigd?

    Naar de schadeaangifte

  • Glasschade aan uw voertuig

    Is er een barst in een van de ruiten van uw bedrijfs- of privévoertuig?

    Naar de schadeaangifte

  • Gebouw en inhoud

    Een herstelling of heropbouw van uw woning of bedrijfspand? Bent u het slachtoffer van diefstal, brand, waterschade of vandalisme?

    Naar de schadeaangifte

  • Schade aan derden

    Uzelf, uw kinderen, uw huisdier of uw bedrijf berokkende schade aan derden?

    Naar de schadeaangifte

  • Rechtsbijstand

    Uw rechten laten gelden? U hebt strafrechtelijke verdediging nodig? Verkeersboete? Medische fout? Hulp nodig van een advocaat of bij een gerechtelijke procedure?

    Naar de schadeaangifte

  • Ziekte, ongeval en invaliditeit

    Ongeval met of zonder lichamelijke schade, in binnen- of buitenland? Ziek of gewond tijdens een (zaken)reis? Bagage verloren …?

    Naar de schadeaangifte

  • Overlijden

    Moet u het overlijden van een naaste of een personeelslid aangeven?

    Naar de schadeaangifte

  • Uw kredietkaart

    Bent u het slachtoffer van kredietkaartfraude? Moet u een (zaken)reis, betaald met uw kaart, annuleren?

    Naar de schadeaangifte

Wat gebeurt er na mijn aangifte?

Voor uw professionele verzekeringen

Om te weten hoe het staat met uw schadeaangifte, kunt u contact opnemen met onze schadeadviseurs voor professionals op dit adres: INSURANCE_CLAIMS_PROFESSIONALS@bnpparibasfortis.com.

Voor uw privéverzekeringen

Om te weten hoe het staat met uw schadeaangifte, neemt u rechtstreeks contact op met:

  • Teleclaims van AG op het nummer 0800 96 040 (vanuit België) of +32 2 664 99 00 (vanuit het buitenland) voor de volgende onderwerpen: woning, gezin, auto en ongevallen
  • Providis voor rechtsbijstand, op het nummer 02 664 42 20
  • Touring op het nummer 078 178 178 (vanuit België) of +32 2 233 23 45 (vanuit het buitenland), met vermelding van Touring Go, Touring Move On of de Touring Reisverzekering
  • Europ Assistance op het nummer 02 533 75 75

Samen met onze partners doen we er alles aan om uw dossier zo snel mogelijk te verwerken. Hoe snel het gaat, hangt echter ook af van externe factoren, zoals de complexiteit van het dossier, andere betrokken partijen, wetgeving enz. Controleer regelmatig uw mailbox, want de communicatie verloopt vaak via deze weg.

Altijd goed voorbereid

  • Houd altijd uw polisnummer bij de hand (dat vindt u op uw verzekeringscontract of online via Easy Banking Web of Easy Banking App).
  • Contacteert u ons via e-mail, vermeld dan steeds uw polisnummer en/of het dossiernummer van de schadeaangifte in het onderwerp van uw mail.
  • Sla de nodige telefoonnummers op in uw smartphone of bel ons rechtstreeks via Easy Banking App.
  • Voeg deze pagina toe aan de favorieten in uw browser.
  • Overloop eenmaal per jaar al uw verzekeringen met een adviseur van BNP Paribas Fortis om na te gaan of u nog steeds voldoende beschermd bent.
Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: