DAGELIJKS BANKIEREN

Easy Banking Phone, bankieren via uw telefoon

Praktisch

Bankieren via uw telefoon

Geen computer of smartphone bij de hand, maar toch een overschrijving uitvoeren of het saldo van uw rekeningen raadplegen, op elk moment en zonder u te hoeven verplaatsen? Met Easy Banking Phone bankiert u via een beveiligde telefoonlijn.

Uw voordelen

Waar en wanneer u wil

Het telefonische selfservicemenu is 24/7 beschikbaar. Zo voert u helemaal zelf uw dagelijkse bankverrichtingen uit, waar en wanneer u wil.

Meer info

Met uw Easy Banking Phone-code

Om uzelf te identificeren op onze beveiligde telefoonlijn, hebt u uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code nodig.

Bankieren via uw telefoon

Waarom Easy Banking Phone?

Geen internetverbinding, computer of smartphone bij de hand?

Geen zin om naar het kantoor te gaan? Easy Banking Phone is uw oplossing.

Gratis dienst, beveiligd en eenvoudig

Een eenvoudig telefoontje volstaat om onze gratis dienst, 24/7, via een beveiligde lijn te bereiken.

Voor uw dagelijkse verrichtingen

Volg de instructies in het selfservicemenu om een overschrijving uit te voeren of het saldo en de verrichtingen van uw rekeningen te raadplegen.

Hoe werkt Easy Banking Phone?

1

Bereid je voor

Neem een telefoon met druktoetsen of een gsm, uw debetkaart en uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code bij de hand.

2

Bel 02 762 60 00

U spreekt nu met onze spraakassistent. Zeg luidop ‘Easy Banking Phone’.

3

Voer uw code in

U zit nu op het selfservicemenu waar u 6 keuzemogelijkheden hebt. Maak uw keuze en volg gewoon de instructies.

Uw Easy Banking Phone-code wijzigen of activeren?Volg de gebruiksaanwijzing

Ook interessant voor u

  • Een antwoord, ook 's avonds

    Een dringende vraag? Advies nodig?
    Onze adviseurs helpen u graag verder en begeleiden u telefonisch, via chat of op afspraak via videogesprek (ma-vr van 7 tot 22 uur; za van 9 tot 17 uur).

    Altijd tot uw dienst

  • Uw online en mobiele bank

    Online en mobiel bankieren eens proberen? Doen! Met onze digitale tools beheert u helemaal zelf uw bankverrichtingen in een paar klikken, waar en wanneer u wil.

    Uw online en mobiele bank

  • Toegankelijk voor iedereen

    BNP Paribas Fortis wil voor iedereen de meest toegankelijke bank zijn. Wij bieden gebruiksvriendelijke en aangepaste bankdiensten aan, ook voor personen met een handicap.

    Uw toegankelijke bank

Meer weten?

Meer informatie over Easy Banking Phone vindt u in het document hieronder: 

Het delen van uw scherm Easy Banking Web
Als u op dit moment telefonisch of via chat contact heeft met een Easy Banking adviseur, kunt u beginnen met het delen van uw scherm Easy Banking Web.
Het delen van het sessienummer
Om het delen van uw scherm Easy Banking Web te activeren, kunt u het onderstaande sessienummer doorgeven aan de Easy Banking adviseur met wie u contact heeft.

Sessienummer: